![duo zebra.jpg](https://static.wixstatic.com/media/cc7566_0788fffb43314e13b1019bfd14a8d7e4~mv2.jpg/v1/fill/w_490,h_327,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/cc7566_0788fffb43314e13b1019bfd14a8d7e4~mv2.jpg)
![duo zebra.jpg](https://static.wixstatic.com/media/cc7566_0788fffb43314e13b1019bfd14a8d7e4~mv2.jpg/v1/fill/w_490,h_327,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/cc7566_0788fffb43314e13b1019bfd14a8d7e4~mv2.jpg)
JOUW SUCCES
9 redenen:
1. Je commerciële ambities verwezenlijken
Met de bewezen stap-voor-stap blended programma's, gebaseerd op inzichten van en ervaringen van INSEAD helpen we je op weg naar grotere commerciële resultaten en implementatie commerciële (digitale) slagvaardigheid
Als consultant, coach en lector, heb ik al 400+ executives van bedrijven van naam en faam voor INSEAD en mijn eigen consultancy praktijk begeleid op hun weg van commerciële en digitale Change en Transities.
Die kennis en ervaring heb ik nu vertaald voor sales en marketing leiders in Nederland en de meest efficiënte route gedefinieerd voor commerciële slagvaardigheid en betere samenwerking van sales en marketing in b2b-organisaties gebaseerd op beproefde concepten.
2. Meetbare resultaten
Deze aanpak heeft bewezen resultaten, omdat we door assessments een 0-meting doen en vervolgens een scope bepalen -niet direct in oplossingen schieten- door een zorgvuldige analyse van de probleemstelling te maken.
10% verbetering van Return on Sales is het streven, commerciële slagvaardigheid en het ontwikkelpotentieel van je commerciële TEAM(s) aanboren tot high performance TEAMs.
In 6 maanden realiseer je al een transitie die het verschil maakt.
3. Leer slim, leer snel en implementeer nog sneller
In mijn 30+ jaar ervaring als marketeer, commercieel professional, als commercieel consultant bij vooraanstaande consultancy organisaties én als een INSEAD lector en executive coach heb ik de struggle van commercieel alignement zélf ervaren; dat sales en marketing in het gunstigste geval in een LAT-relatie met elkaar leven en in het slechtste geval een vergiftigde werkrelatie met elkaar hebben. De leercurve van Change en Transitie heb ik al vele malen gemaakt met mijn klanten en coachees.
Profiteer van mijn kennis en ervaring.
Leer slim, leer snel en implementeer nog sneller.
Boek vrijblijvend gratis een 30 minuten strategische call (twv 250) om te kijken of ik iets voor je kan betekenen
"Don't go with the flow, you are the flow"
4. Verbeteren van vaardigheden
Het online programma; "Nr.1 Commerciële Succesfactor, Sales en Marketing Alignement" stelt je in staat om Change en transitie in een commerciële omgeving in gang te zetten en transitie in de organisatie te verankeren.
Commerciële expertise alleen is niet meer genoeg, je moet ook vaardigheden als change en transitie expert bezitten.
5. Borging van Change & Transitie
Sales en marketing alignement is vaak lastig en moeilijk en wordt zelfs een capability-in-itself genoemd in wetenschappelijke literatuur.
Een expert in sales en marketing zijn is niet genoeg! Je moet een change en transitie expert zijn of worden om succes te hebben om commerciële slagkracht door een betere samenwerking en alignement van sales en marketing in b2b-organisaties.
Maar het is meer dan ooit een MUST! Niet alleen voor commerciële successen, commerciële
slagvaardigheid maar ook als basis voor innovatie en digitale commerciële transitie.
![](https://static.wixstatic.com/media/cc7566_b8128ba2fd2645faa796e7704b010555f000.jpg/v1/fill/w_599,h_336,al_c,lg_1,q_80,enc_avif,quality_auto/cc7566_b8128ba2fd2645faa796e7704b010555f000.jpg)
6. Nieuwe manier van denken en dingen anders doen
Als je huidige strategie niet de juiste bleek om je doel te bereiken en sales en marketing in synergie met elkaar te laten samenwerking in b2b-organisaties, dan help ik je om een andere manier van denken een nieuwe weg te vinden die wél tot het gewenste resultaat leidt.
WHAT BROUGHT YOU HERE, WILL NOT BRING YOU FURTHER.
TODAYS BEST PRACTICES LEAD TO DEAD ENDS; THE BEST PATHS ARE NEW AND UNTRIED
Hoe lekker is dat, je hoeft het wiel niet meer zelf uit te vinden. Maak gebruik van mijn kennis, ervaring en inzichten; die heb ik voor je samengebracht in een stap-voor-stap methode in het programma;
"Nr 1. Commerciële Succesfactor, Sales en Marketing Alignment"
Ga jij het wiel in je eentje uitvinden en de draak alleen verslaan?!
Leer slim en leer snel van experts en ervaringsdeskundigen en implementeer snel, de sleutel tot je concurrentieel voordeel in een snel veranderende wereld.
7. Inzichten
Met 3 unieke assessment methodes geven we je inzichten in het groei potentieel van je commerciële organisatie en bewustwording hoe jij je als leider als portefeuillehouder-van-de-toekomst je talenten en de talenten van je TEAM vrij kunt spelen.
Door zelfkennis, zelfbewust worden en door zelfmanagement dingen in beweging zetten.
BrainCompass Welkom bij jezelf, een bewustwording waar je automatische gedrag vandaan komt om als sales en of marketing leider je volle potentieel te benutten. Als jíj groeit, groeit je business.
SalesStep geeft je inzicht waar op individuele basis in je commerciële organisatie je ontwikkel potentieel zit door je inzicht in 23 commerciële competenties te geven.
TeamViewer Een op SalesStep gebaseerd TEAM overzicht van het commerciële ontwikkel potentieel van je commerciële TEAM(s)
MMI My Motivation Insights is een veelgebruikt middel om individuen en teams inzicht te geven in hun dieper gelegen drijfveren en motivaties. Het kleurenprofiel en de TeamScan geven snel, betrouwbaar en begrijpelijk zelfinzicht waarmee het de prestaties van mensen en organisaties helpt verbeteren.
MMI TEAM scan Door de kleurenprofielen van alle teamleden bij elkaar op te tellen ontstaat het teamprofiel. Dit geeft inzicht waar het team van nature de focus en energie heeft liggen. Maar dat wil nog niet zeggen dat de drijfveren effectief worden ingezet. Om de effectiviteit te meten gebruiken wij de TeamScan.
![](https://static.wixstatic.com/media/99ec98fdb81945c29c25a3ad6c5606b1.jpg/v1/fill/w_490,h_327,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/99ec98fdb81945c29c25a3ad6c5606b1.jpg)
8. Confidence To Think Big
Soms weet je wel WAT je moet doen maar weet je niet HOE of WAAR te beginnen.
Droom groot.
want
"If your dreams do not scare you,
they are not big enough"
- Richard Branson
Daar help ik je bij! to-dream-big, met het programma:
Nr 1 Commerciële Succesfactor;
Hoe jij groot kunt dromen, je als portefeuillehouder-van-de-toekomst kunt positioneren en wat je daarvoor nodig hebt?
-
BEWEEG JE IN HET SPEELVELD WAAR KLANTBELEVING EN ONDERNEMERSCHAP SAMENKOMEN
-
VERBIND PROCESSEN EN PROCEDURES MET ELEMENTEN VAN EMOTIE EN ORGANISATIE GEDRAG
-
BOUW HIGH PERFORMANCE TEAMS & SLECHT SILO'S
-
ZET JE KLANT CENTRAAL
-
BEN DIE MOEDIGE SALES EN/OF MARKETING LEIDER DIE ZIJN TEAM PERSPECTIEF EN VISIE BIEDT
-
PEOPLE IN MOTION: MOBILISEER JE MT, MOBILISEER JE COLLEGA'S, MOBILISEER JE TEAMS(S)
-
MOBILISEER JEZELF
&
WALK-THE-TALK
WALK-THE-HALLS
9. Succes bepaal je door wat je doet!
"You need to get to the future, ahead of your customer and be ready to greet them when théy arrive"
Mark Benioff - SalesForce
![boom en zebra.jpg](https://static.wixstatic.com/media/cc7566_6afb2a0eae77484eb744173315135059~mv2.jpg/v1/fill/w_490,h_320,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/cc7566_6afb2a0eae77484eb744173315135059~mv2.jpg)