NR.1 COMMERCIËLE SUCCESFACTOR
SALES EN MARKETING ALIGNMENT
![boom en zebra.jpg](https://static.wixstatic.com/media/cc7566_6afb2a0eae77484eb744173315135059~mv2.jpg/v1/fill/w_980,h_639,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/cc7566_6afb2a0eae77484eb744173315135059~mv2.jpg)
Blijven de omzetten van je organisatie achter?
Halen je sales reps hun targets niet of met moeite?
Worden er onvoldoende leads gegenereerd?
Ben je commercieel onvoldoende slagvaardig?
of
Hebben Sales en Marketing verschillende doelstellingen?
Worden de leads niet consequent opgevolgd?
Wordt de door marketing geproduceerde content niet gebruikt?
Hebben Sales en Marketing een negatieve mening over elkaar?
Of is het zelfs zo dat er een mening is ontstaan, dat marketingbudget weggegooid geld is?
Speelt dit ook in jouw organisatie?
Herken je je dan ook hierin, dat:
Veel commerciele energie verloren gaat?
Veel commercieel potentieel zodoende onbenut blijft!
Je niet díe groei kunt realiseren die je eigenlijk zou willen?
Je onvoldoende (digitaal) kunt innoveren?
Je niet díe groei kunt realiseren die je eigenlijk zou willen?
Onbegrip, frustratie, matige motivatie & weinig passie en veel in-efficiency?
Een niet inspirerende of toxic werkomgeving op de loer ligt?
Er over en weer tussen sales en marketing verwijten worden gemaakt (earners en burners).
Je het idee hebt dat sales en marketing afdelingen in je organisatie in het gunstigste geval in een LAT-relatie met elkaar leven?!
![shutterstock_130033802.jpg](https://static.wixstatic.com/media/7898b1_986654d957ac470fa2d2c1e76348b12c~mv2.jpg/v1/fill/w_980,h_653,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/7898b1_986654d957ac470fa2d2c1e76348b12c~mv2.jpg)
Zó ga je glazen commerciële plafond niet doorbreken!
Helaas herken ik die situatie maar al te goed.
Je bent hier niet alleen in.
Ik neem je even mee;
Enkele ontnuchterende cijfers;
die aangeven dat alignement sales en marketing inderdaad nog geen appeltje eitje is. Als bron: het gerenommeerde onderzoeksbureau CSO-Insights/Korn Ferry die jaarlijks hun sales en marketing trendrapport publiceren:
Maar 8% van de ondervraagde b2b organisatie zeggen van zichzelf dat ze sales en marketing in synergie weten te laten samenwerken.
Oei, dat is weinig!
Dus de rest -92%- van de ondervraagde b2b organisaties, worstelen ook om hun volledige commerciële potentieel in te zetten en door het glazen commerciële plafond te breken.
Zie je je bent hierin dus écht niet alleen in.
Máár! Van die 8% die sales en marketing wél in synergie met elkaar weten te laten samenwerken is bijna 95% significant succesvoller.
Een Blue Ocean - het kan dus ook anders
Laat significant succesvoller tussen de 10% en 20% omzet groei zijn?!
Laat significant succesvoller je meer gekwalificeerde leads opleveren?!
Laat significant succesvoller je commercieel (digitaal) slagvaardiger maken?!
Moet ik meer zeggen? Nee, toch?
Behoort jouw organisatie óók tot díe 92% van díe b2b-organisaties die sales en marketing nóg níet optimaal hebben georganiseerd?
Nóg niet!
WANT
ik heb speciaal, een bewezen stap-voor-stap high end programma voor je ontwikkeld om de transitie -Sales en Marketing in synergie met elkaar te laten samenwerken- succesvol te implementeren.
NR.1 COMMERCIËLE SUCCESFACTOR
SALES EN MARKETING ALIGNMENT
SUCCES BEPAAL JE DOOR WAT JE DOET!
Hoe geweldig zou het zijn als je met een integraal commercieel team (sales en marketing) als een geoliede machine, grotere commerciële successen zou kunnen realiseren en jij als sales en/of marketingleider direct aan de knoppen van succes zou kunnen draaien en een digitale commerciële strategie implementeren een eitje is?!
-
Je realiseert meer leads, meer omzet, grotere commerciële successen en een grotere (digitale) commerciële slagkracht,
-
-
Je alle voorwaarden ingericht hebt voor de implementatie van commerciële digitale strategie,
-
-
Jij jezelf als commercieel (Sales en/of Marketing) leider op de kaart zet als portefeuillehouder van de toekomst en zo een boost geeft aan je carrière.
-
-
Je het volle commerciële potentieel van je organisatie in kunt zetten voor groei en aan de knoppen van succes kunt draaien.
-
-
Je nog meer van betekenis en meer relevant voor je klanten kunt zijn en blijven door te innoveren
-
-
Geen stress meer of je de targets wel worden gehaald? Je wéét nu dat je kunt performen! Zelfs overperformen! Omdat je de knoppen van succes hebt gedefinieerd
-
-
Jij bent de adelaar! Je bent niet het eendje.
![Image by Stephane YAICH](https://static.wixstatic.com/media/nsplsh_2d51584449314330474d41~mv2_d_4474_2963_s_4_2.jpg/v1/fill/w_980,h_649,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/nsplsh_2d51584449314330474d41~mv2_d_4474_2963_s_4_2.jpg)
Omdat Motive Matters!!
Ik ben wérkelijk tot de laatste vezel gemotiveerd en gepassioneerd om mijn kennis en ervaring met je te delen,
voor jouw succes!
Jouw succes drijft mij!
WANT
If you ain't got the presence right, you ain't got the attention
If you ain't got the attention, you ain't got the clients
If you ain't got the clients you ain't got impact
Van Succes naar Impact, dat drijft mij.
Waarom?
Omdat Sales en Marketing Leiders dé portefeuillehouders-van-de-Toekomst zijn!
Sales en Marketing zijn díe disciplines die gaan over klanten!
In die (digitale) toekomst zal het alleen maar meer gaan over klant-oriëntatie.
Je het verschil niet maken als je geen impact hebt en als je geen klanten bereikt.
Bovendien, heb ik aan de basis gestaan van succesvolle, positieve en impactvolle transitie-trajecten, als INSEAD lector & INSEAD Executive Coach bij oa TCS (Tata Consulting Services), Philip Morris en Schneider electric, naast nog vele anderen.
Peter Drucker zei het al:
Because the purpose of business is to create a customer, the business enterprise has two – and only two – basic functions: marketing, sales and innovation. Marketing and innovation produce results; all the rest are costs.
Ambitieuze Commerciële Leiders: Pak die rol!
Leer snel, leer slim en implementeer sneller.
Dát is de sleutel tot succes in de complexe en snel veranderende wereld van vandaag.
![margerieth visser 2.jpg](https://static.wixstatic.com/media/cc7566_48f8758f42f94b9a8790954639666254~mv2_d_2048_1360_s_2.jpg/v1/fill/w_490,h_325,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/cc7566_48f8758f42f94b9a8790954639666254~mv2_d_2048_1360_s_2.jpg)
Daarbij kan ik je helpen!
Maak gebruik van mijn ervaring.
-
Sales en Marketing in b2b-organisaties beter met elkaar laten samenwerken voor grotere commerciële successen loopt als een rode draad door mijn professionele carrière.
-
de moeilijkheid van sales en marketing alignement in b2b-organisaties heb ik zélf ervaren, als commerciële professional.
-
de frustratie gevoeld om niet het volledige commerciële potentieel te kunnen benutten.
-
Het onderwerp van sales en marketing alignement heb ik bestudeerd.
-
En, ik heb er onderzoek naar gedaan en de resultaten in mijn INSEAD Master Thesis beschreven.
-
Ook geef ik er spreekbeurten over commerciële transitie en het belang van Sales en Marketing alignement bij o.a. NIMA, Sales Enablement Society en NCD.
Als commercieel professional en - consultant, -coach heb ik 30+ jaar commerciële ervaring en inmiddels al 400+ executives en organisaties (inter)nationaal succesvol geholpen bij commerciële change, transitie én alignement van sales en marketing.
Verder zet ik mijn kennis, kunde en ervaring voor je in als,
INSEAD Master in Consulting & Coaching voor Change,
INSEAD Lector & INSEAD Executive Coach
en
Mijn professionele missie en passie
Het is mijn professionele missie en passie om jou en jou b2b-organisatie te helpen om door je glazen commerciële plafond te breken door het mysterie van sales en marketing alignement te ontrafelen voor je;
zodat jij Sales en Marketing Alignment, als Nr 1 commerciële succesfactor in kunt zetten
én
jij je als portefeuillehouder-van-de-toekomst kunt positioneren.
Je hoeft geen frustratie en stress meer te ervaren in een verwijtende sfeer van earners en burners.
Je kunt bouwen aan dingen die er wérkelijk toe doen; je klanten en het succes van je organisatie.
Je hoeft geen brandjes meer te blussen, je kunt consistent gaan bouwen.
Je knoppen op je commerciële dashboard staan gewoon aan.
In harmonie en wederzijds respect.
Waar positieve energie stroomt.
Waar successen worden behaald
Ben je nieuwsgierig wat ik voor je kan betekenen?
Boek gratis een strategie call van 30 min. t.w.v. € 250,-.
Eerlijk is eerlijk
Sales en Marketing Alignement is geen-walk-in-the park!
Veel organisaties hebben er hun tanden al op stuk gebeten, zoals blijkt!
Ga jij die draak alleen verslaan?
Nee toch?
Dat hoeft ook echt niet.
Waarom ik je go-to-person ben voor succesvolle alignement van sales en marketing en commerciële transitie?!
Omdat ik al vele executives en organisaties succesvol heb geholpen in dergelijke commerciële verandertrajecten.
Sales & Marketing Alignement is geen walk-in-the-park
Change & transitie is een vak.
Mijn vak.
Bedrijven waarmee ik succesvol gewerkt heb zijn, oa;
Rabobank Nederland, Society General, ING Nederland, KPMG, BT Zwitserland, Rosbank in Rusland, Standard Bank in Angola, Arcadis, Angelini Pharma, Italie, Schneider Electric, PwC Middle East, Hublot, Essilor, Chateau de Pommard, Chanel Nordics.
Wil jij dat succes ook?
SUCCES BEPAAL JE DOOR WAT JE DOET
Bedrijven waarmee ik succesvol gewerkt heb:
![Image by Karim MANJRA](https://static.wixstatic.com/media/nsplsh_6e736a7a5f51576b306a55~mv2_d_5472_3648_s_4_2.jpg/v1/fill/w_450,h_300,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/nsplsh_6e736a7a5f51576b306a55~mv2_d_5472_3648_s_4_2.jpg)
Nr. 1 SUCCESFACTOR SALES EN MARKETING ALIGNEMENT
Wát, moet je dan doen om sales en marketing in synergie met elkaar te laten samenwerken, om meer leads, meer omzet en grotere commerciële slagvaardigheid te realiseren? en een solide fundament voor digitale commerciële transitie te realiseren?
Je volledige commercieel potentieel aan te boren is al een hele toer, maar om dat dan ook nog te doen in een snel veranderende wereld, waarin we veel onzekerheid ervaren en we van de traditionele industriële economie gaan naar een digitale en kenniseconomie, waar hele andere wetten gelden.
Naast je commerciële vaardigheden moet je eigenlijk ook expert worden in commercieel leiderschap voor change en transitie. Je moet in staat zijn om veranderkracht te mobiliseren.
Veranderkracht staat voor enerzijds veranderbaarheid (Processen en procedures) Hard én Veranderbereidheid (gedrag, emotie en organisatiegedrag) Hart
Change & transitie is een vak! Een vak apart!
Wist je trouwens, dat maar 15% van die (digitale) change en transitie initiatieven succesvol zijn?
AI...!
Dat is weinig hé?
En dat in een tijd waar veranderingen elkaar steeds sneller opvolgen en het nieuwe normaal zijn geworden.
Wil je meer weten hóe jij commerciële Change Agent kunt worden om succesvol Sales en Marketing alignement te realiseren en beide disciplines in synergie met elkaar te laten samenwerken en voor te bereiden voor innovatie en digitale transitie?
Jij je als portefeuillehouder-van-de-toekomst te positioneren en wat je daarvoor nodig hebt?
1. BEWEEG JE IN HET SPEELVELD WAAR KLANTBELEVING EN ONDERNEMERSCHAP SAMENKOMEN
2. VERBIND PROCESSEN EN PROCEDURES MET ELEMENTEN VAN EMOTIE EN ORGANISATIE GEDRAG
3. BOUW HIGH PERFORMANCE TEAMS & SLECHT SILO'S
4. ZET JE KLANT CENTRAAL
5. BEN DIE MOEDIGE SALES EN/OF MARKETING LEIDER DIE ZIJN TEAM PERSPECTIEF EN VISIE BIEDT
6. PEOPLE IN MOTION: MOBILISEER JE MT, MOBILISEER JE COLLEGA'S, MOBILISEER JE TEAMS(S)
7. MOBILISEER JEZELF
&
WALK-THE-TALK
WALK-THE-HALLS
![Image by Zdeněk Macháček](https://static.wixstatic.com/media/nsplsh_4169315445747a4e367741~mv2_d_4225_3550_s_4_2.jpg/v1/fill/w_921,h_774,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/nsplsh_4169315445747a4e367741~mv2_d_4225_3550_s_4_2.jpg)
Verdubbelen van de omzet met de inzet van Sales en Marketing Alignment
TESTIMONIAL
Ik begeleidde succesvol een ambitieus Duits familiebedrijf -3e generatie- in de maakindustrie bij commerciële change en transitie om sales en marketing in synergie met elkaar te laten samenwerken.
De vraag was: "Hoe maak ik mijn commerciële organisatie wendbaar, om onze ambitieuze groeidoelstellingen; verdubbeling van de omzet over een periode van 5 jaar, enerzijds door overnames en anderzijds organische groei te kunnen realiseren?
Een commerciële organisatie waarbij sales en marketing in een LAT-relatie met elkaar leefden en een sales organisatie zich kenmerkte door lange en trouwe jaren dienst met senior sales executives gevormd door hun successen uit het verleden met weinig gezamenlijk begrip. Niet meer het meest slagvaardige commerciele team.
We zijn ruim een jaar met elkaar onderweg geweest om de transitie te verankeren in de organisatie. Inmiddels zijn we bijna 4 jaar na aanvang verder en kunnen we melden dat de doelstelling om de omzet te verdubbelen al ruimschoots zijn behaald. Dat er een commerciele structuur en cultuur stond om overnames met behoud van identiteit te on-boarden.
Sales en marketing niet meer traditionele silo's werken, maar teams vormen met gedeelde verantwoordelijkheid. Er succesvol nieuwe markten zijn aangeboord en succesvol nieuwe (digitale) kanalen zijn ontgonnen.
De sleutel tot succes was om niet alleen op processen en procedures samenwerking en synergie te realiseren, maar vooral ook te kijken naar gedrag en organisatie gedrag en met gevoel voor de sterke cultuur. Door 'hard' en 'hart' te combineren, aandacht te besteden aan Fair Process Leadership, thema's van belang werkelijk te doorgronden. Doordat sales en marketing samenwerken in het gebied waar customer-needs en business-needs elkaar ontmoeten.
Het gehele project werd gedragen door de kleinzoon van de oprichter in de rol van Change en Transitie manager en met de verantwoordelijkheid van commerciële groei voor de organisatie. Hij is de portefeuillehouder van de toekomst!
12 punten van succes
Wat levert het je commerciële slagvaardigheid op en sales en marketing in b2b-organisaties die in synergie met elkaar samenwerken?
Dan ben je significant succesvoller dan organisaties die dat nog niet hebben weten te realiseren, maak je meer omzet en realiseer je grotere commerciële successen.
1
Creëer je concurrentieel voordeel –92% van de b2b-organisaties geeft aan dat zij de voordelen om sales en marketing in synergie samen te laten werken nog níet hebben weten te realiseren. Hier liggen kansen! Een Blue Ocean.
4
Jouw change trajecten gaan slagen! Die behoren níet tot de 85% van de change trajecten die mislukken of niet het gewenste succes hebben, want jij ben nu óók een Agent 4 Change met díe X-factor.
7
Je ervaart minder stress omdat je commerciële strategie niet gesaboteerd wordt door onderlinge twisten en onbegrip in het gunstigste geval.
10
Alignement van Sales en Marketing is een voorwaarde voor digitale commerciële transitie, anders bouw je je commerciële digitale strategie op een zwak fundament.
2
Mobiliseer je commerciele slagkracht – snel leren, snel implementeren en agile op veranderingen reageren.
5
Je realiseert met je team(s) meer waarde voor je klanten.
8
Jij kunt een boost geven aan je carrière, omdat jij vaardigheden hebt die vele ontberen.
11
Draai je aan de knoppen van commercieel (digitaal)succes.
3
Naast commercieel expert word je ook change expert in commercieel leiderschap voor change en transitie; Je profileert je als een Portefeuillehouder van de toekomst!
6
Je werkt met high performance commercieel team(s) die géén energie lekken door gekissebis, frustraties, andere agenda’s enzv. Maar er is focus en ambitie.
9
Je meer werkvreugde en betere werksfeer kunt creëren. Minder uitval en meer betrokkenheid en ook meer happy klanten.
12
![shutterstock_553851577.jpg](https://static.wixstatic.com/media/7898b1_88194a63e3024be78e432fb82ce20383~mv2.jpg/v1/fill/w_693,h_462,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/7898b1_88194a63e3024be78e432fb82ce20383~mv2.jpg)
Wat leiders met wie ik samenwerkte over mij zeggen:
Deze blauwdruk:
De NR.1 COMMERCIËLE SUCCESFACTOR
SALES EN MARKETING ALIGNMENT
is gebaseerd op mijn ervaring en de gevalideerde en bewezen succesvolle INSEAD inzichten.
TCS (Tata Consulting Service), Schneider Electric en Philip Morris vertrouwen op mijn kennis en kunde bij commerciële change en transitie trajecten.
Nu ook voor jou beschikbaar!
Je leert; waaróm, je wát moet doen en hóe jij je commerciële teams in synergie kunt laten werken en transitie in beweging zet.
De sleutel tot succes daarbij is om niet alleen te kijken naar processen en procedures,
maar j́uist ook aandacht te hebben voor de human factor en principes van change en transitie.
Hard & Hart
Bovendien maak je een concreet actieplan, want:
Succes bepaal je door wat je doet!
![Image by James Lee](https://static.wixstatic.com/media/nsplsh_a8b9b75f12834c9d81441607d1a9c5da~mv2.jpg/v1/fill/w_436,h_300,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/nsplsh_a8b9b75f12834c9d81441607d1a9c5da~mv2.jpg)
DE OPLOSSING
Change & Transitie programma;
De Nr. 1 Commerciële Succesfactor. Sales en Marketing Alignement
Leer slim, leer snel en implementeer nog sneller!
Een pragmatisch, hands-on programma van 6 intensieve maanden, met altijd Human als Capital in een |United State of Minds, waar je direct aan de slag gaat om transitie in gang te zetten om je commerciële teams in synergie met elkaar te laten samenwerken.
Volgens de structuur PLA - IK -TEAM, maak je;
1. een gedegen plan voor Change & Transitie om Sales en Marketing in synergie met elkaar te laten samenwerken.
2. Ontwikkel jij je als Leider voor Change & Transitie.
3. Nemen we met je commerciële team(s) onder de loep nemen om te kijken waar het ontwikkel potentieel ligt om een high performance commercieel team te bouwen.
[1 team is max 5 personen
én
begeleid ik je 2-wekelijks intensief bij het maken van;
je plan,
je ontwikkeling als Leider4Change
de ontwikkeling van je Team(s)
de implementatie en de te nemen acties.
Hit-the-bricks
Na 6 maanden heb je een serieuze transformatie bereikt.
People in Motion
Geen loze beloftes
We starten het Nr. 1 Commerciële Succesfactor traject, met een intensieve 2-daagse live Kick-off sessie;
SETTING THE SCENE,
met de volgende thema's;
-
Reason4Change
-
Leading4Change
-
Scope4Change
Vervolgens;
Assessments & bepalen startpunt;
-
Commerciële synergie scan
-
Individueel Leiderschap Assessment waar je automatische gedrag vandaan komt
-
Individueel Drijfveren Assessment [MMI] & TEAM Scan
-
Individueel Assessment op 23 commerciële vaardigheden & TEAM Scan
Je krijgt de beschikking over een professionele individuele leer omgeving (Slack) waar;
-
Je alle content vindt
-
Je werkboek staat
-
Je feedforward ontvangt op ingeleverde opdrachten om tot je plan te komen
-
onbeperkte toegang houdt tot content bibliotheek
-
2 wekelijkse Coaching zoom-meetings van 60 minuten
-
Q&A - hotline
-
1 Persoonlijke & face-to-face terugkoppeling op je persoonlijke Leiderschap & drijfveren Assessment van 120 minuten & spiegeling door coachen met paarden
-
Live Inspiratie dag waar je o.a. je Persoonlijke Leiderschap4Change Statuut gaat schrijven.
-
Persoonlijke terugkoppeling via Zoom aan je TEAM (max 5 in groep) van drijfveren en commerciële vaardigheden assessment
-
-
Webinar van 90 minuten ter introductie van je TEAM
met vervolgens;
-
6* Groep Coaching sessies van 90 min. (max 5 ) met thema's;
-
Zelfkennis
-
Zelfbewust
-
Zelfmanagement
-
Change Mindset
-
Persoonlijke handleiding
-
Ontwikkelpotentieel & leerdoelstellingen
-
Je presenteert je actie plan en we zetten samen de puntjes op de i.
OP WEG NAAR EEN HIGH PERFORMANCE COMMERCIEEL TEAM
-
1-daags live TEAM-event & kick-off van het initiatief voor change....
Duidelijke Nederlandse online-video content in de aparte Slack leer omgeving.
Life-time, altijd en te allen tijde content terug kunnen kijken, wanneer je maar wilt.
Je leer effect is zo vele malen groter, want vaak is na 6 weken al 70% van het geleerde vervaagd.
Je hebt Life-time toegang (Dus ook na afloop de 6 maanden). Life-time en altijd
Een Slack communicatie omgeving voor interactie met je peers, wat je adult-leer ervaring vergroot en voor het uitwisselen van informatie en uitvoeren van opdrachten.
Je maakt stap-voor-stap opdrachten die leiden tot je Actie-Plan
voor ontwikkelen van commerciële slagvaardigheid
persoonlijke ontwikkeling tot Leider4Change
je bouwt aan een High Performance TEAM en
SAMENGEVAT
-
5 live dagen:
-
LIVE 2 aaneensluitende kick-off dagen
-
LIVE 1 Leiderschap dag
-
LIVE 1 Inspiratie dag
-
1 leiderschap Assessment met uitgebreid individueel feedback gesprek & coaching/reflectie-sessie met mijn paard Hermés
-
5 Commercieel Assessments met feedback voor je TEAM(s)
-
2-wekelijkse individuele executive coaching feedforward op de voortgang van je plan & opdrachten gedurende 6 maanden
-
Webinar voor je TEAM(s) (Team is 5 personen)
-
6 Groep coaching sessies van 90 minuten voor je TEAM
-
1 TEAM LIVE dag
-
Professionele Leer omgeving in Slack met video content en alle andere content die ik met je deel
-
Q & A Hotline 24x7
![Image by Zdeněk Macháček](https://static.wixstatic.com/media/nsplsh_4169315445747a4e367741~mv2_d_4225_3550_s_4_2.jpg/v1/fill/w_357,h_300,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/nsplsh_4169315445747a4e367741~mv2_d_4225_3550_s_4_2.jpg)
Bonussen voor snelle beslissers
Een éénmalig!
en even waanzinnig als uniek aanbod:
Als je je als Commercieel Dream Team inschrijft mag je sales en/of marketing counterpart voor slechts 1 euro deelnemen.
+
Krijg je een introductie korting van 10%.
Wil je weten hoe jij in jouw organisatie je glazen commerciële plafond kunt doorbreken, door Sales en Marketing wél in synergie samen te laten werken?
Boek gratis een strategie call van 30 min. t.w.v. € 250,-.
![austin-san-antonio-vacation-2013-357.jpg](https://static.wixstatic.com/media/cc7566_99ffb8f87eb74b71be181af987362264~mv2_d_4288_2848_s_4_2.jpg/v1/fill/w_980,h_651,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/cc7566_99ffb8f87eb74b71be181af987362264~mv2_d_4288_2848_s_4_2.jpg)
Dit is wat het je in 6 maanden gaat opleveren:
-
Je significant succesvoller bent, doordat je niet meer in commerciële silo's werkt;
meer omzet
meer leads
(digitaal) kunt innoveren
High Performance Teams
Structurele commerciële groei & impact
Inspirerende werkomgeving
Boost aan je carrière
-
Een integraal commercieel team (sales en marketing) opereert als een geoliede machine
-
-
Jij kunt als sales en/of marketingleider direct aan de knoppen van succes draaien
-
.
-
Je realiseert meer leads, meer omzet, grotere commerciële successen en een grotere (digitale) commerciële slagkracht
-
-
Je alle voorwaarden ingericht hebt voor de implementatie van commerciële (digitale) strategie,
-
-
Jij jezelf als commercieel (Sales en/of Marketing) leider op de kaart zet als portefeuillehouder-van-de-toekomst,
-
-
Je het volle commerciële potentieel van je organisatie in kunt zetten voor groei, commerciële ambities.
-
-
Je nog meer van betekenis en meer relevant voor je klanten kunt zijn en blijven door te innoveren
-
-
Geen stress meer of je de targets wel worden gehaald? Je wéét nu dat je kunt performen! Zelfs over-performen! Omdat je de knoppen van succes hebt gedefinieerd
-
-
Je zo een boost aan je carrière geeft. Als jij een master wordt in het realiseren van commerciële slagvaardigheid voor organisaties ben je je gewicht in goud waard.
.
Zet de investering af tegen je te behalen commerciële successen?
Verheug me op een strategie call met je:
Je investeert met je met deelname aan dit stap-voor-stap programma, gebaseerd op INSEAD inzichten, ook in je eigen ontwikkeling en positioneer je je niet alleen als portefeuillehouder-van-de-toekomst maar ben je je gewicht in goud waard als Master in Commerciële Slagvaardigheid met Change en Transitie vaardigheden.
Ik blijf erbij;
Succes bepaal je door wat je doet
Daarom boek een 1 : 1 gratis strategie call met me (twv 250) om te kijken of we 6 maanden met elkaar kunnen gaan samenwerken.
Want, ik ben geen vanille ijs.
Mijn tijd is kostbaar & mijn ambitie om significant en van waarde te zijn voor b2b-organisaties groot.
Ik ben tot in de laatste vezel gemotiveerd om jou als commerciële leider en je TEAM succesvol te maken.
Het is een intensief traject, hard werken en je moet er tijd voor vrij willen maken.
Ik geef veel, maar verwacht ook veel.
Ook onze ambities, energie en tijd moeten aligned zijn.
boek een gratis 1 : 1 Strategie call!