top of page

Consult 4 Change

COMMERCIAL EXCELLENCE

Optimale samenwerking tussen sales en marketing  is de nummer 1. Succesfactor voor omzetgroei en commercial excellence stelt CSO-Insight in haar jaarlijkse trendrapport.

Organisaties die sales en marketing goed met elkaar weten te laten samenwerken zijn significant meer succesvol.

Echter! ruim 85% van de ondervraagde bedrijven geeft aan dat ze die samenwerking tussen sales en marketing nog onvoldoende weten te realiseren.

Organisaties zijn mensen en zoals Simon Sinek heel juist zegt; "Happy staff creates happy customers"

Wij hebben in het COMMERCIAL EXCELLENCE Programma oog voor zowel de  "onderstroom" als "bovenstroom"in uw organisatie, volgens ons concept DATA-PROCES-MENS

Happy staff creates happy customers 

 

# Langs de pijlers Data - Proces - Mens mobiliseren we veranderbaarheid

 

# Langs de pijlers Gedrag - Mindset - Leiderschap mobiliseren we veranderbaarheid

 

# Langs de 5-sales wetmatigheden creëren we maximale overlap tussen klantbeleving én ondernemerschap?

 

# Zetten we digitalisering en data-gedreven ondernemen in binnen je commerciële strategie?

 

# Kijken we of je commerciële organisatie wel aligned met Marketing en of Marketing wel aligned met mijn commerciële organisatie?

# We ontwikkelen je commerciële team(s) van een Resource naar Human Capital, want mensen maken het verschil!

 

Consult 4 Change

# Of heb je gewoon behoeft om met een expert te sparren en reflecteren?

<< CtA>>>>

Advies en consultancy voor Change in de context van een snel veranderende wereld met de focus op Commerciële Excellence; Sales en Marketing Alignement, Sales Enablement en leiderschap dat is gevraagd in organisaties voor commerciële transitie. 

Model Marg Nederlands.tiff
download.jpg

"100% of customers are people.

100% of employees

are people.

If you don't understand

peopleyou don't understand business"

Simon Sinek

bottom of page