![](https://static.wixstatic.com/media/cc7566_b8128ba2fd2645faa796e7704b010555f000.jpg/v1/fill/w_599,h_336,al_c,lg_1,q_80,enc_avif,quality_auto/cc7566_b8128ba2fd2645faa796e7704b010555f000.jpg)
Consult 4 Change
In de snel veranderende wereld van vandaag waarin we met veel onzekere factoren en turbulentie te maken hebben is change en transitie een gegeven. De oplossingen van gisteren vormen al lang niet meer de basis voor de successen van morgen.
Vaste waarden vervagen en nieuwe trends en waarden dienen zich aan;
-
Ultieme klantwaarde creatie - van win-win naar win-win-win
-
Van Shareholders naar Stakeholders
-
Dataficering en Digitalisering
-
Nieuwe wendbare en weerbare organisatievormen ontstaan, organisatie grenzen vervagen en (nieuwe) ecosystemen en netwerken ontstaan.
-
Innoveren, experimenteren en itereren
-
Paradox van controle loslaten en 'dance with chance'
Consult4Change biedt je inzichten;
Als je met de volgende vragen zit......
# Is mijn commerciële organisatie wendbaar en weerbaar om flexibel te kunnen reageren op veranderingen in de markt?
# Ben ik commercieel slagvaardig en heb ik mijn commerciële waardeketen op orde?
# Hoe zet ik digitalisering en data-gedreven ondernemen in binnen mijn commerciële strategie?
# Hoe mobiliseer ik veranderkracht in mijn commerciële organisatie?
# Is mijn commerciële organisatie wel aligned met Marketing?
# Hoe ervaart mijn klant onze customer journey?
# Heb je het gevoel dat er geen vooruitgang in je commerciele organisatie zit, en je soort van 'hoe nu verder' of 'stuck' voelt?
# Of heb je gewoon behoeft om met een expert te sparren en reflecteren?
Of herken je jezelf in de volgende thema's?
# Weet je WAT te doen, maar weet je niet HOE?
# Vind je het lastig om je waarde propositie te definiëren?
# Hoe het beste op nieuw koopgedrag van je klanten te anticiperen?
# Zijn de belangen van je klanten onvoldoende vertegenwoordigd in je MT?
Of zie je voor de volgende issues gesteld?
# Behaald je Sales Team niet consequent de gestelde targets?
# Is er geen vertrouwen en vaak miscommunicatie tussen je Sales en Marketing teams
# Blijven veel opportunities steken in de zg "Stall"-fase?
# Social Selling effectieve inzetten.....
Consult 4 Change
Advies en consultancy voor Change in de context van een snel veranderende wereld met de focus op Commerciële Excellence; Sales en Marketing Alignement, Sales Enablement en leiderschap dat is gevraagd in organisaties voor commerciële transitie.
![download.jpg](https://static.wixstatic.com/media/cc7566_0e526c8a444744d98b40234c71fceefe~mv2.jpg/v1/fill/w_315,h_315,al_c,lg_1,q_80,enc_avif,quality_auto/download.jpg)